Besam başkanlık sistemini masaya yatırdı

Besam başkanlık sistemini masaya yatırdı

Besam bilgi eğitim ve sosyal araştırmalar merkezi BESAM yaptığı panelle başkanlık sistemini değerlendirdi

22 Şubat 2016 - 19:34 - Güncelleme: 22 Şubat 2016 - 20:01

Besam derneği başkanlık sistemi içim bir panel düzenledi. Panel oturumunu Assam siyasi mevzuat uzmanı Hüseyin Dayı yaparken konuşmacılar Besam başkanı Mehmet Nuri Kaynar , milletvekili Dr. Nurettin Nebati, Prf.Dr. Ömer Özkan ve Yrd. Doc. Dr. Ali Fuat Gökce konuşmacı olarak katıldılar. Sunuculuğunu Aysel Bayram'ın yaptığı panelde başkanlık sistemi enine boyuna tartışıldı. Selamlama konuşması yapan Besam başkanı" Her doğum sancılı olur. Milletimiz feraseti ve zerafeti ile sıkıntıları acacak meziyettedir. Başkanlık sistemini anlatacak çok değerli konuklara teşekkür ederim." dedi. Organizeye emeği gecenlere teşekkür etti.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
MHP Güngören İlçe Başkanlığı Kongresi'nde Kemal Uysal Güven Tazeledi
MHP Güngören İlçe Başkanlığı Kongresi'nde Kemal Uysal Güven...
Güngören Tek Yürek Oldu, Belediyespor 2026 - 2027 Sezonunu Açtı  Güngören
Güngören Tek Yürek Oldu, Belediyespor 2026 - 2027 Sezonunu Açtı...