AHA İSTANBUL- Kendilerini fikri ve aksiyonel bir oluşum olarak tanımlayan Yeşil Gençlik Hareketi Cumartesi günü Üsküdar Libadiye Gardenda verdikleri iftar davetiyle ilk tanıtım programlarını gerçekleştirdiler.
Başkan Onur Güdünün açılış konuşmasını yaptığı program Başkan Yardımcı Ömer Kasapın okuduğu manifesto ile devam etti. Uzun süren istişareler sonucunda toplumdaki boşluğu doldurmak amacıyla yola çıktıklarını söyleyen Onur Güdü, gençlerin bu harekete sahip çıkmalarını istedi. Ahlak ve Adalet vurgusu yapan fikri ve siyaseti önceleyeceklerini, sonraki süreçte kitap okumaları, film tahlilleri ve seminerler ile gençliğin gelişimine katkı sağlayacaklarını söyledi.
Birçok STK temsilcisinin de aralarında bulunduğu iftarda 120 genç gecenin ilerleyen vakitlerine kadar hasbihal ettiler.
Yeşil Gençlik Hareketinden Tanıtım Programı