Konya sanayici iş adamları derneğinin geleneksel olarak her yıl düzenlediği iftar yemeğinin bir yenisini daha düzenledi. Başakşehir Hasırlı restaurantında verilen iftar yemeğine çok sayıda katılımcılar katılırken Avrupa birliği Bakanı Egemen Bağış, Eski bakanlardan Ali Talip Özdemir,Dış ticaret müstaeşarı ile çok sayıda Konya dernekleri ile Trakya dernek başkanı ve yönetimi katıldı. Konsiad başkanı Abdullah Başçı konuklara hitaben yaptığı konuşmada" Kadim başkntler buluşuyor.Feshanede yapacağımız Konya Karaman ve Erdirne'yi katarak gerçekleştireceğiz"diyerek feshanade yapılacak etkinlikler hakkında bilgi verdi.Bakan Egemen Bağış konuşmasında"Bugün meydana gelen Mısırdaki saldırıyı ve Somalideki büyükelçiliğe yapılan saldırıyı kınadı. Eski bakan Ali Talip Özdemir "Konsiad başkanı Abdullah Başçı elimolaydan sonra hastane sefaatinde ayakda kalıp Konya'lıların birlik beraberliği için uğraştı."dedi. İftar ikramının sahibi olan Mehmet Öncel yaptığı konuşmada" Konya daha önceden 2-3 bakanla temsil ediliyorduk.Şu an için sadece bir bakanlatemsil ediliyoruz.Birlik beraberlik içinde olursak aynı şekilde siyaset sahnesinde yer alırız"dedi. Yemek iftarına katılan yaklaşık 80'e yakın dernek başkanları ve yönetim kurulu üyeleri yanı sıra siyasetciler,Akademisyenler, belediye başkanlarıda katıldılar.programın sunuculuğunu Aslan Mustafa'nın yaptığı programda,Beyşehir belediye başkanı İzzet Taşçı günün anısına Konsiad başkanı Abdullah Başı ile birbirlerine plaket taktim ederek günü ebedileştirdiler. Cumra dernek başkanı Mustafa Toksöz Abdullah Başçıya uğradığı elim olaya hitaben bir yazılmış bir şiiri taktim etti. Katılımcılar arasında Dış ticaret Gümrük Müsteşarı Ziya Altunyıldız,da hazır bulundu.
Konsiad İftarı Trakyaylılarla , Konyalıları Bir Araya Topladı