AHA İSTANBUL- Eyüp Belediye Başkanı İsmail Kavuncu, Ramazanın ilk günü Haliç Etkinlik Alanında düzenlenen iftar programında Eyüplü engelli sporcu Emine İntepeye teşekkür ederek, çiçek verdi.
25. Boğaziçi Kıtalararası Yarışlarda engelliler kategorisinde birinci olarak altın madalya alan Emine İntepeyi tebrik eden ve başarılarının devamını dileyen Başkan İsmail Kavuncu, Spora ve sporcuya, eğitime her zaman destek olmak bizim görevimiz. Hele ki engelli bir kardeşimizin bu güzel başarısı bizi çok mutlu etti. Emine kardeşimize başarılar diliyor, kendisinden yeni dereceler, dünya klasmanında şampiyonluklar beklediğimizi ifade etmek istiyorum. Kendisine ve bu başarıya imza atan ailesine, öğretmenlerine her zaman destek olacağımızı bilmelerini isterim dedi.
HABER- AHA
Zoru Başaran Engelli Sporcuya Teşekkür