Halk, Artık Zabıtayı Destekliyor
AHA İSTANBUL- Bağcılar Belediyesi, Zabıta Teşkilatının kuruluşunun 187. yıldönümünü kutluyor. Halk Sarayında düzenlenen yemekli programa katılan Başkan Lokman Çağırıcı zabıtalara seslenerek, Sizler bizim için çok değerlisiniz. Halkla bire bir iletişim halinde hizmet veren önemli bir teşkilatımızsınız dedi.
Bağcılar Belediyesi, Zabıta Teşkilatının kuruluşunun 187. yıldönümünde, zabıtalara bir yemek verdi. Halk Sarayında düzenlenen programa katılan Bağcılar Belediye Başkanı Lokman Çağırıcı, zabıtaların belediyelerde en önemli görevi üstlendiklerini belirterek, yapmış oldukları çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Zabıta Teşkilatı kuruluşunun 187. yıldönümlerini de kutlayan Başkan Çağırıcı, İnsanlarımızın huzuru ve mutluğu için çalışıyorsunuz. Sizler her biriniz başkanı, başkanlığı ve belediyeyi temsil ediyorsunuz. Yaptığınız doğru işler belediyeye olumlu yansırken, yanlış işlerde olumsuz olarak geri dönüş yapıyor. Bu yüzden hepiniz çalışmalarınızda çok dikkatli olmak zorundasınız diye konuştu.
HALKIMIZ DA TAKİPTE
İstanbulun ilçelerinde Bağcılar Belediyesinin zabıtanın çalışmalarının çok iyi düzeyde olduklarını belirten, Başkan Çağırıcı, Bölgemizde var olan tüm olumsuzlukları gözlemlemeliyiz. Ve ilgili müdürlüklere bilgi vermeliyiz. Özellikle seyyar satıcılara ve kaldırım işgallerine karşı daha dikkatli olmalıyız. Yasadışı hareket edenlere taviz vermeyeceğiz. Son zamanlarda halkımız, bizim yaptığımız denetim ve uygulamalara destek çıkıyor. Hatta kendileri takip edip telefonla bilgi veriyorlar. Bu önceden böyle değildi. Şimdi bize destek veriyorlar. Bu çok önemli bir gelişmedir. Çalışmalarımız da başarımızı artıracaktır dedi.
Program, zabıtaların Başkan Çağırıcı ile birlikte hatıra fotoğraf çektirmesiyle son buldu.